Säkra betalningsalternativ, snabb leverans och personlig service

Pris 
I priserna ingår moms med 25%.

Leveranser - Leveranstid 
Fraktkostnad tillkommer vid utcheckning av varukorgen, inga extra avgifter tillkommer.
Du behöver aldrig betala mer än 39 kronor i frakt oavsett hur stort och tungt ditt paket blir.
Fri frakt vid köp för 1000 kr.
Mindre paket skickas med Posten (1-2 dagar), större paket skickas med Schenker (2-4 dagar).
Vid leverans utomlands gäller andra priser, kontakta oss först för att få exakta uppgifter.
Normalt levereras av varor inom 1-3 arbetsdagar efter mottagen betalning. Milly & Molly tar inget ansvar för postens leveranstider och/eller hantering. 

Betalningsalternativ
Betalningsalternativen är Swish betalning till nummer 123 512 58 36 eller betalning till bankgiro 610-2818 (kontoägare gDiapers AB). Du kan också betala med Visa eller Masterkort. 
Vi försöker att skicka ditt paket så snabbt som möjligt och är du en återkommande kund så skickas paketet oavsett om pengarna har kommit fram eller inte.

Information om ångerrätt
Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har du som konsument (detta gäller ej företag) rätt att frånträda avtalet genom att meddela oss detta inom 14 dagar från mottagandet av varan. För att du skall kunna nyttja din ångerrätt måste du returnera varan i oskadat skick, i originalförpackning. Vid nyttjandet av ångerrätten är det du som står för returkostnaden.

Information om pantsätting

Avgifter 
Vi redovisar priser inklusive moms. Inga övriga skatter eller avgifter (förutom frakt och avgift för fakturabetalning eller postförskott om du väljer något av de alternativen) tillkommer vid beställning.

Återbetalningar 
En eventuell återbetalning görs till ditt bankkonto, personkonto eller bankgirokonto.
Återbetalningen sker inom 10 arbetsdagar från att vi har mottagit och godkänt din retur.

Ångerrätt och öppet köp i 14 dagar 
Enligt distans- och hemförsäljningslagen har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan och utan speciell anledning. Detta förutsatt att produkten är oanvänd. Du som kund står för returfrakten. Kontakta alltid Milly & Molly före retur. Vi kommer ej lösa ut paket mot postförskott.

Reklamation 
Enligt konsumentköplagen har du som kund reklamationsrätt i 3 år efter det att du har tagit emot varan. Vid giltigt returärende betalar vi returfrakten. Om du beställt fler varor än den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka hela fraktkostnaden. För felaktigt returnerad vara utgår ingen ersättning för varken vara eller returkostnader, ej heller får kunden tillbaka varan utan att erlägga ny fraktkostnad. Vid eventuell tvist följer ARN:s rekommendationer.

Sekretess och säkerhet personuppgifter 
När du lägger din beställning hos oss uppger du dina personuppgifter såsom namn, adress och telefonnummer. I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig. Vi dokumenterar även all kommunikation som vi har med dig via e-post, detta för att tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi kommer inte att lämna ut dina personuppgifter till tredje part. Enligt Personuppgiftslagen har du rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort. Kontakta i så fall oss.

Leveransförsening 
Om leveransförsening uppstår meddelar vi dig detta genom e-post. Du som kund har alltid rätt att häva köpet vid leveransförseningar. Vi kommer att göra allt som står i vår makt för att fullfölja din beställning. Det kan finnas tillfällen som gör det omöjligt att fullfölja beställningen. Vi förbehåller oss rätten att friskriva oss från all ersättning till kund gällande leveransförseningar.
All bildinformation skall ses som illustrationer, och kan ej heller garanteras återge varans exakta utseende, färg och beskaffenhet.

Tveka aldrig att kontakta Milly & Molly om du har några frågor eller om det uppstår problem.